VA-banken© Brugerside
Velkommen til din brugerside. Her kan du finde tips, løsninger og opdateringer. Samtidig kan du se supportoplysninger, status på igangværende sager og information om nye versioner.
Support sager overblik, tryk her
Använderträffen 2024 - Skal du med?
Til efteråret holder Aveki Använderträffen 2024, og vi deltager!
Denne gang foregår det den 11.-12. september 2024 i Luleå i Sverige.
I kan læse mere om det her.
Vi vil igen i år gerne tilbyde at stå for alt det praktiske, med at bestille billetter, arrangere fly og transport fra hhv. Billund og Kastrup om eftermiddagen den 10. september og hjem igen den 12. september.
I bedes give os besked hurtigst muligt, om I ønsker vores hjælp til at bestille billetter, fly og transport, dog senest fredag den 21. juni, så vi kan nå at bestille det.
(Der er begrænsede værelser på hotellet, og vi bestiller billetter løbende som I tilmelder jer)
Hvis vi skal hjælpe med at bestille billetterne skal vi bede om følgende oplysninger:
- E-mail og mobilnummer
- Om du ønsker overnatning i et enkeltværelse, dobbeltværelse eller om I er nogle der vil dele et dobbeltværelse.
- Om du har nogen særlige kostbehov.
- Om du giver samtykke til at få taget billeder der kan blive delt.
Håber mange af jer ønsker at deltage, det plejer at være et rigtig godt arrangement.
Oversættelser i VA-banken
Vi har i en del tid fået kommentarer på manglende oversættelser i VA-banken, og vi har ikke helt kunne forstå, at frustrationen var så stor. På nuværende er der oversat 922 ud af 1170 tekster.
Enten ramte vi meget forkert, og oversatte alt det, I ikke trykkede ind på, ellers var der en anden grund..
Det har der vist sig, at det var der. I burde, når jeres browser er indstillet til dansk, få danske hjælpetekster. Dette er ikke tilfældet hos alle.
Faktisk har vi set alle mulige udfald på sprog.
1. Danske hjælpetekster i VA-banken, svenske hjælpetekster eksternt
2. Danske hjælpetekster i VA-banken, danske hjælpetekster eksternt
3. Svenske hjælpetekster i VA-banken, danske hjælpetekster eksternt
4. Svenske hjælpetekster i VA-banken, svenske hjælpetekster eksternt
Det er meget uheldigt for dem, der har svensk internt og svensk eksternt.
Aveki har meldt, at de vil skifte leverandør, men de håber, at de vil fejlsøge grunden til de forskellige sprog-kombinationer før de skifter.
Der er dog noget, I kan gøre i mellemtiden.
Oplever I svenske tekster, så prøv at åbn hjælpeteksterne eksternt, og søg på funktionen på den hjemmeside, der kommer frem.
Tak for tre hyggelige dage i Sverige
Hej alle sammen
Vi vil gerne sige tak for de tre fantastiske dage i Sverige. Det var virkelig en fornøjelse at være sammen med jer, til Änvenderträffen.
Vi værdsætter jeres deltagelse og gode humør, som gjorde dagene ekstra specielle. Vi synes det var enormt hyggeligt, at tilbringe tid sammen med jer, i nogle andre rammer end normalt. Vi ser allerede frem til næste år.
Husk, at vi allerede kan ses igen den 26. oktober, i forbindelse med ERFA-mødet i Køge.
Tak for jeres deltagelse og engagement til en vellykket begivenhed.
Med venlig hilsen,
VA-Supporten
Kontakt os
VA-banken support team
Kundesupport har meget høj prioritet hos os. Vi lægger stor vægt på at opretholde et højt serviceniveau og kompetence i vores support.
Vores støtte er baseret på personlige relationer og en specifik viden om hver kunde. For os er det vigtigt, at du altid får den hjælp, du har brug for.
Vores supportteam er klar til at hjælpe dig med alt fra enkle brugerproblemer til problemløsning, korrigering af fejl eller andet, du har brug for hjælp til.
Skriv til support på VA-support@le34.dk, hvis din henvendelse kan vente til næste dag.
Ring til support på +45 8820 8787, hvis du har brug for hjælp til at komme videre her og nu.
Telefontider: Mandag – Torsdag 08.00 – 16.00 / Fredag 08.00 – 15.30
For status på supportsager, gå til supportsager
For fjernsupport, gå til fjernsupport