VA-banken© Brugerside
Velkommen til din brugerside. Her kan du finde tips, løsninger og opdateringer. Samtidig kan du se supportoplysninger, status på igangværende sager og information om nye versioner.
Support sager overblik, tryk her

Fremtidens Forsyning ERFA netværksmøder
Nu er det tid til en ny runde netværksmøder i Fremtidens Forsynings netværk. Og vi håber at I har lyst til at være med – det bliver både bedre og hyggeligere hvis der er en god flok fra forskellige roller.
Mød dine kollegaer, få indblik i de nyeste teknologier og tilegn dig den seneste viden om relevante emner som ledningsjura, digitalisering og LER 2.0.
Bliv en del af netværket, og deltag i forårets netværksmøder i henholdsvis Køge, Aalborg og Fredericia:
- Køge, d. 24.03.25, kl. 09:00-14:30
Ved Stadion 4, 1. sal, 4600 Køge // Venue Køge selskabslokaler - Aalborg, d. 25.03.24, kl. 09:00-14:30
Gasværksvej 30R, 9000 Aalborg // LE34’s lokaler - Fredericia, d. 26.03.25, kl. 09:00-14:30
Hannerup Brovej 9, 7000 Fredericia // Restaurant Hannerup Skov

Upvote – vores nye fælles ønskeportal
I mange år har udvikling og ønsker til VA-banken været drevet af excel-ark, mails, mundtlig levering og referater. Det har været svært at holde styr på alle idéer og ønsker, der er blevet fremsat. Men nu er løsningen fundet, og I er allerede introduceret til det!
IT34 har udviklet en portal, som samler alle idéer, produktforslag, manualer og vidensdeling ét sted. Det er her, vi fremover vil finde både tidligere og kommende forslag til VA-banken.
Vi håber på jeres engagement til at understøtte dokumentation og videreudvikle denne portal, som et centralt redskab for alle. Der er to nøglefunktioner, som vi beder jer om at hjælpe med:
- Stem på de forslag, der er vigtigst for jer – Jo flere stemmer, jo større chance for at et forslag kommer på dagsordenen.
- Samle information om eksisterende forslag – Hjælp med at indsamle og organisere de forslag, som allerede er blevet fremsat, så de kan blive evalueret ordentligt.
I fremtiden vil de forslag, der får flest stemmer, blive frembragt til Aveki som udviklingsønsker for VA-banken. Dette betyder, at vi alle sammen har mulighed for at påvirke, hvad der skal prioriteres og udvikles.
Lad os arbejde sammen om at gøre denne portal til et effektivt og dynamisk værktøj for alle i VA-banken!

Hjælp til udvælgelse ifm. udviklingsønske (Søge på DANVA-fanen)
Vi er i øjeblikket i dialog om et ønske vedrørende søgeformularen, hvor DANVA-værdier gerne skal inddrages. For at kunne arbejde videre med dette, har vi brug for at vide, hvilke felter I vil prioritere at inkludere fra DANVA-fanen.
OBS! Ikke alle felter kan blive inkluderet, så vi vil gerne høre, hvilke der er vigtigst for jer.
Vi kan desværre ikke kommentere på, hvornår eller om udviklingen vil finde sted, men vi ønsker at sikre de bedste forudsætninger for dialogen.
Gå derfor ind og giv jeres mening til kende på Upvote (Ide: #97)

Oversættelser i VA-banken
Vi har i en del tid fået kommentarer på manglende oversættelser i VA-banken, og vi har ikke helt kunne forstå, at frustrationen var så stor. På nuværende er der oversat 922 ud af 1170 tekster.
Enten ramte vi meget forkert, og oversatte alt det, I ikke trykkede ind på, ellers var der en anden grund..
Det har der vist sig, at det var der. I burde, når jeres browser er indstillet til dansk, få danske hjælpetekster. Dette er ikke tilfældet hos alle.
Faktisk har vi set alle mulige udfald på sprog.
1. Danske hjælpetekster i VA-banken, svenske hjælpetekster eksternt
2. Danske hjælpetekster i VA-banken, danske hjælpetekster eksternt
3. Svenske hjælpetekster i VA-banken, danske hjælpetekster eksternt
4. Svenske hjælpetekster i VA-banken, svenske hjælpetekster eksternt
Det er meget uheldigt for dem, der har svensk internt og svensk eksternt.
Aveki har meldt, at de vil skifte leverandør, men de håber, at de vil fejlsøge grunden til de forskellige sprog-kombinationer før de skifter.
Der er dog noget, I kan gøre i mellemtiden.
Oplever I svenske tekster, så prøv at åbn hjælpeteksterne eksternt, og søg på funktionen på den hjemmeside, der kommer frem.
Kontakt os

VA-banken support team
Kundesupport har meget høj prioritet hos os. Vi lægger stor vægt på at opretholde et højt serviceniveau og kompetence i vores support.
Vores støtte er baseret på personlige relationer og en specifik viden om hver kunde. For os er det vigtigt, at du altid får den hjælp, du har brug for.
Vores supportteam er klar til at hjælpe dig med alt fra enkle brugerproblemer til problemløsning, korrigering af fejl eller andet, du har brug for hjælp til.
Skriv til support på VA-support@le34.dk, hvis din henvendelse kan vente til næste dag.
Ring til support på +45 8820 8787, hvis du har brug for hjælp til at komme videre her og nu.
Telefontider: Mandag – Torsdag 08.00 – 16.00 / Fredag 08.00 – 15.30
For status på supportsager, gå til supportsager
For fjernsupport, gå til fjernsupport